sâmbătă, 7 decembrie 2013

PASTE CU CERNEALA DE SEPIE ,USTUROI SI ARDEI IUTE


       Din hoinareala mea de vineri seara prin magazine ,am gasit paste cu cerneala de sepie . Impreuna cu fiica mea am hotarat ca trebuie sa la pregatim foarte simplu pentru a le simti gustul   ,noi am fost incantati de rezultat si au disparut imediat .


                                                              Ingrediente :
                                                              250 gr paste 
                                                              2 ardei  iuti 
                                                 3-4 catei de catei de usturoi  si o lingura de ulei 

                        Se pun 2 litri de apa la fiert cu sare si cand clocoteste se adauga pastele , se lasa cca 6-7 minute .
                  Se toaca usturoiul si se taie adeiul iute subtire ,daca doriti sa fie foarte picant se pun si semintele  si se trag la tigaie cu o lingura de ulei , cand s-au inmuiat se adauga pastele si un polonic din apa in care au fiert si cam asta este tot.




Simplu si delicios...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu