marți, 19 martie 2013




             MANCARE DE LOBODA



                 Ingrediente 

          1kg de loboda 
          2 cepe 
       pentru garnitura   ou ochi , bagheta crocanta cu usturoi verde  si carnati picanti 


             Se spala foarte bine loboda fiecare frunza  cu multa apa. Intr-o oala mare se pune apa la fiert  ,cand apa clocoteste se adauga loboda .Nu se lasa mult ,doar cat sa se opareasca ,se scoate se scurge si se pune peste  ceapa taiata marunt care se inabusa intr-o tigaie.Se condimenteaza cu  sare si piper .Eu am pasat-o cu blendarul .
    Separat am taiat bageta in felii  am tocat usturoi si l-am amestecat cu ulei  cu care am stropit feliile de bagheta pe care  le-am   bagat la cuptor pentru 15 minute la 180  de grade.Am taiat carnati picanti i-am pus in tigaie la prajit am adaugat o lingurita de miere ,5 linguri de otet balsamic  si un catel de usturoi zdrobit si i-am lasat la foc mic pana s-a caramelizat .   
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu